Marketing afiliacyjny w sieci

 

Marketing afiliacyjny w sieciJedną z form, jaką może przybierać reklama w internecie jest marketing afiliacyjny. W Internecie niemal w każdym kraju znajdziemy firmy prowadzące portale afiliacyjne, którzy jako providerzy budują sieć afiliacyjną. Do sieci afiliacyjnej z reguły może dołączyć każdy, kto posiada stronę internetową. Niektórzy providerzy nastawieni są na pozyskiwanie do swoich sieci osób posiadających profile w sieciach społecznościowych lub kanały w serwisie YouTube.

Przynależność do sieci afiliacyjnej pozwala uzyskiwać przychody poprzez udostępnianie powierzchni reklamowych na swojej stronie internetowej.

Jak się rozliczamy?

Przychody można uzyskiwać w zależności od ustaleń reklamodawcy z providerem. Niektórzy reklamodawcy skłonni są płacić za samo wyświetlenie strony z reklamą. Inni płacą dopiero wówczas, kiedy ktoś na stronie kliknie w baner reklamowy. Jeszcze inni płaca za bardziej konkretne zadania, jak zarejestrowanie się w reklamowanym serwisie, czy też dokonanie w nim zakupu. Strony o bardzo dużym ruchu potrafią generować potężne zyski z reklam i być źródłem niemałych dochodów dla ich właścicieli.

Jak uzyskać prowizję?

Bez wątpienia jedne z najwyższych prowizji w marketingu afiliacyjnym można uzyskać za sprzedaż produktów bankowych, w tym głównie o charakterze pożyczek i kredytów. Wysokie prowizje potrafią również wypłacić towarzystwa ubezpieczeniowe oraz sieci telefonii komórkowej. Dzięki sieci afiliacyjnej właściciel strony decydujący się na umieszczenie na niej reklam może w ciągu miesiąca stać się znacznie bogatszy, ale warunkiem podstawowym jest posiadanie dużej liczby osób korzystających z serwisu.
Wchodząc do sieci afiliacyjnej w kraju można liczyć na umowę i uczciwie wypłacane zarobki. Działalność w sieci afiliacyjnej można prowadzić w oparciu o umowę cywilnoprawną lub na podstawie umowy pomiędzy dwoma firmami, jeśli posiadamy założoną działalność gospodarczą.
Portal providera pozwala bardzo często na dopasowanie reklamy do profilu i wyglądu naszej strony, dlatego warto ze szczególną uwagą prześledzić wszystkie banery, aby wybrać na swoją stronę ten najbardziej odpowiedni.

 
 
 

0 komentarzy

 

Bądź pierwszy! Odpowiedz na artykuł.

 

Zostaw komentarz

 




XHTML: Możesz użyć znaczników:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>