Formy reklamy w Internecie

 

Formy reklamy w Internecie

Biznes jest to sferą życia, która wyjątkowo chętnie wykorzystuje Internet. Zdecydowana większość przedsiębiorców stawia obecnie na promocję i reklamę właśnie w sieci.

Formy reklamy i promocji, które można wybrać

Reklama w Internecie może mieć bardzo wiele form. Zmieniają się one nieustannie. Wciąż pojawiają się nowe sposoby na reklamę za pośrednictwem sieci. Do tych form, które niezmiennie cieszą się popularnością należą:

– reklama na innych stronach www;
– artykuły sponsorowane;
– e-mailing;
– marketing lawinowy;
– linki sponsorowane.

Reklama na innych stronach www

Może ona przyjąć bardzo różne formy. Na innych stronach www, na których zamierzmy zamieszczać swoje reklamy mogą się znaleźć odnośniki tekstowe, banery czy przyciski. Kliknięcie nie przeniesie nas na właściwą stronę.

Artykuły sponsorowane

Najczęściej są wykorzystywane w dużych kampaniach reklamowych. Są skuteczną formą reklamy pod warunkiem, że ukazują się na serwisach o zbliżonej tematyce lub w tym samym serwisie w większej ilości. Jeśli zależy nam na osiągnięciu wyjątkowo skutecznego efektu, powinniśmy umieścić je na serwisach, które są bardzo często odwiedzane przez internautów.

E-mailing

To bardzo popularna i uważana za bardzo skuteczną formę reklama internetowa. E-mailing polega na rozsyłaniu wiadomości do osób, których adresy poczty elektronicznej znajdują się na kupionej w specjalnej agencji lub przygotowanej samodzielnie liście adresowej. Warto pamiętać, że wiadomości tych nie należy rozsyłać posługując się własną skrzynką pocztową.

Marketing lawinowy

Jest interesującą strategią reklamową, która polega na skłonieniu internautów do przekazywania innym wiadomości reklamowej. W ten sposób dotrze ona do większej liczby użytkowników zapewniając nam duży sukces reklamowy.

Linki sponsorowane

Kolejna metoda reklamy, która pozwala dotrzeć do bardzo dużego grona odbiorców. Najczęściej ma formę reklamy tekstowej, jest wyświetlana w wyszukiwarkach internetowych. Jest bardzo skuteczna,a do tego elastyczna. Reklamy kierowane są na podstawie słów kluczowych.

 
 
 

0 komentarzy

 

Bądź pierwszy! Odpowiedz na artykuł.

 

Zostaw komentarz

 




XHTML: Możesz użyć znaczników:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>